lördag 18 september 2010

Velour, leggings och kräftor!



Lördagens mysoutfit. Nu har jag inte en aning om vad den heter men gissar på något med velour ocg frill. På vänstra ärmen står det "a standing invitation to my secrets". Färgen kan jag däremot - almost black =)

På benen har jag "lackleggings" från fettoavdelningen på Lindex. På fötterna har jag stövlarna jag fyndade på Visko.

Efter att ha läst att halva Sverige skulle på kräftskiva idag, så blev jag så sugen själv att jag var tvungen att slänga mig i bilen och handla hem lite ingredienser. Som alla vet är det IDIOTISKT att åka och handla när man är hungrig. Det blev X antal ostar, kex, druvor, päron... och vin. Kräftor hade vi redan. Nu ska här göras Västerbottenpaj.

Önskar er världens bästa lördag!

Kram

5 kommentarer:

  1. Snyggo! Låter som en härlig lördag - avis - jag var också sugen på några havisar men maken rynkade på näsan. Jag får försöka vittja frysen på lite räkor.

    #4 velour frill dresstunic har du på dig

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Snyggt och mysig outfit! Låter gott med kräftor och alla tillbehör som ni ska ha. :) Mums!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Snygg du är!!

    Åh, vad sugen jag blir på kräftor... mums!

    KRAMAR

    SvaraRadera
  4. Västerbottenostpaj...dreggel...
    Vi har samma outfit idag, fast i olika färg. Mysigt och skönt.
    Ha en trevlig kväll!

    SvaraRadera
  5. Jag gör som Bina och mannen hittade räkor som blir Dr Dahlqvists räkpaj ikväll.

    Du ser hur tjusig ut som helst och jag hoppas du får en skön kväll!

    SvaraRadera