lördag 18 september 2010

Darcy Purse

Hej alla godingar!

Vilken ruskigt dålig bloggerska jag är. Slog mig precis att jag fått en förfrågan gällande börsen jag köpte. Huruvida kreditkort mm fick plats.

Svaret är: Det får plats en stor bunt med alla tänkbara kort man kan tänkas behöva för sin shopping. Tom. lipbalm och handkräm kan få plats med lite god vilja. Det sistnämnda kanske ska hoppas över märkte jag nu vid ett försök.

Börsen levererades med den fina tygpåsen till. En alldeles finfin dustbag enlig min mening. Tändsticksasken var givetvis INTE med. Utan bara för att visa er hur stor börsen är förhållandevis.

Jag är jättenöjd med den och kan man dessutom få 50% rabatt så är lyckan gjord! =)


Köptes på Milk And Honey, där leveransen var snabbare än blixten. Det gillar vi!

4 kommentarer:

  1. UNDERBAR! Den var bland de första grejerna jag vurmade för i den kollektionen.. men så har jag ju en börs redan.. *putar med underläppen*

    SvaraRadera
  2. Tusen tack, jag slänger mig på klick knappen.

    SvaraRadera
  3. Ops! En liten börs och dom vill ha nära på 4000:-kan de kanske bero på att det slank med två fin fina koftor oxå, nä.

    SvaraRadera