måndag 20 september 2010

Tittut!

Det där med att blogga komtinuerligt, ligger tydligen inte för mig sedan internet havererade hemma. Att använda iPhone som modem är inte svårt... men inte lika "tillgängligt" som förr. Dessutom så glappar strömkabeln till min laptop. Ibland funderar jag på om det verkligen är meningen att jag ens ska ha tekniska prylar. ;)

När allt väl funkar - ja, då har jag glömt att fota, eller så vet jag inte var kameran är. Eller kablar...

;)

Nåväl. I lördags bloggade jag. Vi hade lite mys med kräftor och ostar. Ovan har ni bildbevis på det!
Igår häckade jag framför TV:n samt FB. Valvaka på högsta nivå kan man säga.

Men idag har jag gjort något kul - Freeport.
Träffade goa Madde i butiken som ser fram emot vårt besök. Misstänker att det är några fler som ser fram emot den dagen! ;)



Ovan, till vänsteree ser ni påsens vackra logga och till höger mitt älskade fynd. Tänkte jag skulle ha den på kvällen på OM-träffen.

Ni är ju så duktiga alla där ute, men ni får mer än gärna gissa vad som ligger i påsen.

Tills nästa gång, girls (och boys om nu några skulle gått vilse och hamnat här) - Ha det bäst!

Kram

//Mira

7 kommentarer:

  1. jag vet jag vet... jag ser jag ser... WIEE... den kommer vara urläcker på dig!

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Den ser jättefin ut!! Men vad kan det vara????

    Kramis

    SvaraRadera
  3. Har inte en susning! Ser fint ut det lilla man kan se. Nu behöver du inte hålla oss okunniga på halster allt för länge va?! Kram

    SvaraRadera
  4. Jag har som vanligt noll koll.. :)
    Kram till dig goding! <3

    SvaraRadera
  5. Inte en susning vad det kan vara men nyfiken som attans... älskar färgerna...
    KRAM!

    SvaraRadera
  6. Är det en Angelina i grönt! Då får DU tammefan akta dig för att gå själv i nån mörk gränd i Götet;) Kram!

    SvaraRadera
  7. hmm...a-one silk dress?? SKa bli superkul på lördag!
    kram

    SvaraRadera