onsdag 8 september 2010

I´m alive!

Ojojoj!

Här sätter man igång och bloggar, får fina kommentarer och vad händer? Jo, frun uppe på kullen sviker er FETT.

Dock inte medvetet. Internet bestämde sig för att inte vilja vara med här uppe längre. jag har fått förlita mig på min iPhone och försökt hitta täckning till 3G. Gick sådär kan jag säga (möjligen om jag stod på ett ben med armarna uppsträckta samt en egentillverkad plåthjälm med tentaklar på). Då kunde det ibland fungera.

Men nu ska ni höra!

Idag fick jag lära mig en sak (ok - jag erkänner - jag är en teknisk idiot).

Man kan stoppa in en sladd från min iPhone till datorn och använda som modem. Det ni! Tom. jag klarade av det. In på "inställningar", sen "allmänt" därefter välja internetdelning och sen VOILA klart!

Vad har hänt sen sist?

Jo, Bina och jag har fixat och trixat det sista inför Mollyträffen. Alla butiker, mat samt övernattning är härmed avklarade.

Nu återstår det lilla kläddilemmat. VAD ska man ha på sig? Märkligt att man aldrig har något att ta på sig! ;)

Idag blir det fotofritt. Blev så exalterad över att jag hade tillgång till nät.

Bästa dagen till er!

"Ses" imorgon.

//Mira

4 kommentarer:

  1. Ja, VAD ska man ha på sig! Lyx-problem, men ändå! Kram

    SvaraRadera
  2. Du är bäst!! Jag hade inget att ha på fötterna på träffen, men det avhjälpte på Visko!
    Tack för inbjudan till Facebook, men där är jag inte ännu.
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Härligt att ha dig tillbaka! :) Man blir smått handikappad utan internet.
    Ja du, har också lite bekymmer eller mer beslutsångest vad jag ska ha på mig.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Hehe... så hade jag minsann lyckats snoka rätt på dig till slut ;o)
    Hoppas du hunnit torka sen i lördags! Sjukt kul att ni kom. Ses snart igen. Kram!

    SvaraRadera