onsdag 1 september 2010

Sol, höst och ett par skor.


Blues Dress

Ännu en dag med strålande sol!
Det berör inte mig det minsta att det är kallt på morgonen. Inte om efterdagen bjuder på sol och värme. Nu längtar jag dock lite grann efter mina ytterkläder. Bl a tillskottet Lotta Lotta Coat i almost black. Ska bara hitta de perfekta skorna.
Är ruskigt sugen på Dr Martens med rosorna som bl a Linda har. Dessutom har de tagit in dem på Visko i Skene *suger på karamellen ett tag till*. 1700 riksdaler kostar de och önskelistan på Mollysar är låååång.


Tackar som hjärtligast för era kommentarer. Så roligt att ni vill läsa!

Att blogga på denna portalen är nytt för mig, så jag lär mig hela tiden. Vill lägga till länklista mm.

Kram

Mira

5 kommentarer:

  1. Hej Mira!

    Vad bra du klär i flätor och klänningen tillsammans, mycket fint.
    Kram från Eva

    SvaraRadera
  2. Jag kan tipsa dig om en amerikansk webbshop som heter Solecrafters. Där köpte jag mina med blommorna på för ca 1200-1300 inklusive frakt. Vad söt du är i dag, ser ut som en oskyldig skolflicka i flätor;) Kram

    SvaraRadera
  3. Snygg du är klänningen. Inte många som kan bära upp den klänningen men du är grymt snygg i den!!

    Hittade hit precis, jag vet...hänger inte riktigt med i svängarna. Lagt dig bland mina favvisar och hoppas det är OK.

    SvaraRadera
  4. Jättefin är du i klänningen.
    För att inte tala om Magnolian, så snyggt!!!

    SvaraRadera