tisdag 14 september 2010

Hösten är här


Efter helgens bravader har jag fått halsbandsfeber.

Unica köpte jag halsbandet längst ner till vänster. Till det extremt låga priset 100 riksdaler.  Som ni kan se på färgen så passar den till de flesta plaggen. =)
Det långa halsbandet med texten Amor Vincit Omnia, låg i goodiebagen son sponsrades av Unica. Miljarder tack! Jag ÄLSKAR halsbandet OCH budskap. Kärleken övervinner allt!

De senaste dagarna har inte varit Mollyfria. dock vill jag inte dela med mig (för er hälsas skull) av mina icke-glamourösa outfits. Jag är hostig och snörvlig och myser runt i raggisar och velour. Årstiden har utan tvekan nu helt gått över till årstiden HÖST. Jag gillar hösten - inomhus. Det vackra färgspelet i naturen, regndroppar smattrandes på taket, tänt i kaminen, levande ljus... Sett INIFRÅN!

Skitvädret med spöregn och sura skor klarar jag mig utan. Likaså förkylningar.

Hur klarar man sig igenom denna årstid?

Inga problem. Som på det mesta är Odd Molly svaret.

Värm upp ditt bästa klickfinger ordentligt. Klicka hem en massa nytt och fräscht och boka in dig på olika Molly-träffar. Använd dig av Odd Mollys SkinCare-produkter. Njuuuuuuut!

Ser ni? Snart är våren och sommaren snart här igen.

"Efter regn kommer solsken"!

2 kommentarer:

  1. Super snyggt halsband du fyndade!!
    En till här som längtar efter våren.
    Kram

    SvaraRadera
  2. haha, din envisa babian!!
    Där fick du för allt dansande i regnet istället för att moget stå under taket med oss andra övermogna;-))

    Men jag tycker synd om dig nu, inte kul alls med förkylningar..
    Och ännu värre att då fota sig för bloggen!!
    Halsbanden är underbara och jag älskar också det som vi fick på Unica!!
    Smycken är sånt som jag ofta inte unnar mig själv utan väntar på att mannen ska överraska mig...Därför äger jag typ inte mer än vigselringarna och något som jag har fått av mina föräldrar eller de hemmagjorda från barnen:-D

    Puss gumman!!
    Synd du inte såg mitt leende när jag fick ditt sms;-)

    SvaraRadera