tisdag 14 september 2010

Jäkla klickfinger!


Som jag skrev i föregående inlägg... När hösten stundar, så kan man trösta sig med något litet klick. Själv borde jag kapa av mitt. Eftersom den STORA träffen i Gbg hägrar har jag lovat mig själv att ingenting köpa. Helt enkelt spara varenda öre för att kunna köpa ALLT jag önskar...
Men i bland kan man inte låta bli.

50% rabatt innebär att det nästan är gratis.
Klickade hem på Milk And Honey.

(och NEJ, jag har bara köpt EN plånbok)

Dessutom tackar jag min lyckliga stjärna för att jag inte har epilepsi. Damn vad jag hade klickat då!

5 kommentarer:

  1. Den fingrade jag lite på i lördags bland Ajabajas reavaror, men det blev inget. Men supersöt är den!

    SvaraRadera
  2. Sååå söt!
    jag vågar ej gå in i webb butiker för mitt klick finger är hemskt nu....

    Kramar

    SvaraRadera
  3. Har allt tittat på den flera gånger, men låtit bli. Varenda öre ska sparas till Göteborg! Kram

    SvaraRadera
  4. Hahahaha...visst är det sjukt farligt att surfa in i någon webshop och om de dessutom har rea är det tvärkört ibland. Det kan klickas hej vilt!

    SvaraRadera
  5. Fröken Abbe:
    Vad duktig du var som lyckades låta bli. Jag had ullt sjå att hålla i plånboken för att inte shoppa. Måste ju spara kronorna till den stora träffen i Götet! =)
    Börsen komme ridag! *happy*

    Tina:
    Jag ska hålla mig undan jag med! Du kan gott vila ditt finger nu! ;) Hur ska du får plats med allt nytt?
    Kram på dig, sötis

    Linda G:
    Same same. Här ska sparas. Sista dagen länsar jag maken och barnens plånböcker och spargrisar. Pantar flaskor OCH allt guld.
    Götet - here we cone!

    Jeanette:
    Jag är gld att nästan alla 4-or var slut. Nu ska jag hålla mig ifrån webbshopparna.
    =)

    SvaraRadera