måndag 18 oktober 2010

Utmaning - som ger svar på 10 frågor…

Fick en utmaning av coolaste Josanne.
När jag läste hennes sdvar insåg jag att jag mer eller mindre kunde kopierat vissa svar...
Jag gnuggade dock huvudet både länge och väl och mina svar finner ni nedan.

1 What is your favorite word?

Familj. Med allt vad det innebär. Utan dem hade jag inte funnits. Varken bokstavligt eller bildligt talat.

2 What is your least favorite word?
"Uttag kan ej medges"
(Jag vet, den var dålig. Kom inte på något bättre)
Ojdå! Nu läste jag ordentligt. Ord???
Mitt svar är: Hat
3 What turns you on creatively, spiritually or emotionally?

Dans, musik, konst... KREATIVITET, allt beroende på sinnestämning.

4 What turns you off?

Missunsamhet. Svartsjuka. Avundsjuka.

5 What is your favorite curse word?

Faaaaaaaaaaaan!

6 What sound or noise do you love?
-Mamma!
-Älskling!

7 What sound or noise do you hate?
Tandläkarborren.
8 What profession other than your own would you like to attempt?

Pilot. Hade en dröm om det som ung. Drömmen finns dock kvar. Dock inte ungdomen... 9 What profession would you not like to do?

Gynekolog eller fotterapeut. Say no more!

10 If heaven exists, what would you like to hear God say when you arrive at the Pearly Gates?
Nu behöver du inte fundera mer. Det bli inte bättre än så här. Finns inte dina nära och kära här nu, så kommer de inom sinom tid.
(och att alla Mollysar är gratis samt att de finns i storlek 5)
Skickar härmed vidare denna utmaning till följande 5:
Och givetvis alla andra som vill.
//Mira



 

3 kommentarer:

  1. Denna ska jag fundera på.

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Ska fundera en stund! Hoppas allt är bra med dig:) Kram!

    SvaraRadera
  3. Men hej sötisen:-)
    En sån utmaning, den ska jag klura på tills imorgon...
    Haha, jag läste fel med yrket du INTE skulle vilja ha som yrket du skulle VILJA ha :-D
    Hann tänka en hel del innan jag fattade:-D

    Ja, jag måste ju hinna undan med jobbet som har kommit efter nu de senaste veckorna så jag kan hälsa på ju;-)!!!!
    Mannen får lära mig gpsen så är det bara att köra sen;-)

    Massor med kramar, saknar dig såååå!!!

    SvaraRadera