fredag 15 oktober 2010

T. G. I. F.

Fredag. Denna ljuvliga dag! Veckan med alla måsten över och hela underbara helgen framför sig.

Idag kör bilen mot den stora staden Göteborg. Eller närmare bestämt Kållered, där jag har världens bästa föräldrar. Med mig har jag mina två yngsta huliganer, Alexander och Rasmus.

Fredagar innebär fredagsfin, oavsett aktivitet. Och när känner man sig som finast? Ja, svaret vet ni ju givetvis. ENDAST Odd Molly kan råda bot på detta. Så även idag!


Idag har jag på mig en älskad hemvändare. Den har under ett kort tag huserat hos Bästa Bina. Nu är den dock tillbaka. Wigwam, älskade Wigwam.

Att ha en totalt ointresserad 6-åring som fotograf, visar snabbt resultat. Hursom så får den lille huliganen ställa sig på vardagsrumsbordet (inga foton underifrån - pelikanvarning) och resultaten ser ni ovan.

Ute är det KALLT, men jag drar på mig min lila Grandmas och scarfen vi fick på Minzo. Trotsar vädergudarna och drar på värmen i bilen. Kållered - here I come!

Ha en underbar dag, godingar. För det ska då jag ha!

Kärlek & Respekt

//Kärringa på kullen

3 kommentarer:

  1. Bra att du drog hem den igen. Är ljuvlig på dig! Skall baske mig dra fram min imorgon! KRam

    SvaraRadera
  2. Underbar i den är du med. Ha en fin dag sötis!

    KRAMAR o Pözz

    KRAMAR

    SvaraRadera
  3. hej hopp snygging!
    Har en utmaning till dig inne hos mig om du känner för att anta den:
    http://oddjosanne.blogspot.com/2010/10/utmaning-som-ger-svar-pa-10-fragor.html
    Inget tvång, strunta i det om du inte känner för det.
    KRAM!

    SvaraRadera