måndag 11 oktober 2010

Bättre sent än...

... aldrig!

Alla mina inlägg börjar med en ursäkt. Denna gång inget undantag. Här uppe på kullen blir det snart skilmässa. Att bo "Långtbortistan" utan internet som fungerar på mina villkor gör att jag fått en stor dos av alla tänkbara bokstavskombinationer. Jag har numer allt från A till Ö.
Som pricken över i:et så funkar knappt S, E eller A. Jag bankar in de bokstäverna på min lilla rosa laptop. Och att göra inlägg via min iPhone är mer än min tekniska ärthjärna klarar av.

Nästa inlägg bli väl med röksignaler.

Jag har hursom hotat med både skilmässa samt sexvägran om inte det åtgärdas snart (Maken sitter i skrivandets stund med någon support gällande det - INTERNET alltså, inte vårt sexliv)

Tänkte dela med mig av vad jag hade i min kamera från Odd Molly-träffen i Göteborg.
Det bästa fotot är helt klart Fina Bina längst upp till höger där hon provar en Bronte shirt. Passar nästan perfekt. NOT! Hållningen är däremot outstanding!




UPDATE: På allmän begäran - fotot längt uppe i högra hörnet...
- Bina! Ajj löööööööööööv joooooooooooo!

Minns tillbaka med stor glädje och längtar tillbaka. Hoppas nu man har möjlighet att få deltaga om det blir fler träffar framöver? ;)

Eftersom jag ändå har er "på tråden" så passar jag på att tacka för era gåvor/bidrag. Bina och jag ska utnyttja detta så fort våra agendor talar samma språk.

Tusen tusen tack för allt. Ni är saknade!

Kärlek & Respekt

Mira

9 kommentarer:

  1. Kärlek righr back at you!!! SNÄLLA lägg upp bilderna på Picassa så vi kan sno dem! Tom jag ser ju ut att ha fastnat!!! KRAM !!!!!!!!!! <3

    SvaraRadera
  2. Tusen åter tusen gånger tack för senast! Vilket oerhört arbete ni la ner inför träffen! Vad roligt vi hade, o du är fullkomligt helt underbar..tala om kärlek!
    KRAM

    SvaraRadera
  3. Man drar alltid på smilbanden när man kommer in här, du är bara för skön!
    Tack återigen för den perfekta träffen ni fixade!
    KRAM

    SvaraRadera
  4. Tina:
    Hångel och kläm tillbaka! ;)

    Sanni:
    Ajdå. Överkurs. Hojtar till om jag lyckas!
    Pözz på dig, baby!

    Annelie:
    Men åhhhhhhh så lycklig jag blev nu. För jag är hjärtans glad i dig, du ljuvliga kvinna.
    <3

    A

    SvaraRadera
  5. Ni ser!
    Jag är en teknisk katastrof!
    Nu skulle jag ge mig på att svara på kommentarer från telefonen...
    *suckar*

    A-K:
    Vad glad jag blev nu. Både att du blir glad när du laer

    SvaraRadera
  6. A-K:
    ...läser samt att arrangemangen var uppskattade!
    Bamsekram tillbaka goa goa du.

    SvaraRadera
  7. Störtsköna bilder! Tusen tack för den fantastiska träffen. Hoppas du och Bina hittar på något riktigt gott och kul!
    Kram

    SvaraRadera
  8. Nena:
    Ja visst är det härligt med bilder! Dock har jag de bästa bilderna bevarade på hornhinnan och i hjärtat.
    Tusen tack tillbaka! Du är en mycket sympatisk kvinna Nena.
    Bina och jag ska utnyttja det till fullo. Stort tack!
    Kramkram

    SvaraRadera