torsdag 16 september 2010

Stövlar, höst och Hälge

Hösten är här - med besked.
Idag åkte tom mina nya stövlar på. Állt eller inget. Är det inte träskor, så blir det stövlar. Jag är själalycklig över att ha hittat stövlar som går på mina skogshuggarvader.

Helst av allt hade jag velat ha Dr Martens. De jag nämnt tidigare med rosorna på. De är lite för dyra för min plånbok idag, då varenda krona ska med till Göteborgsträffen.

Nu råkar jag veta att Linda äger dessa. Förhoppningsvis har hon på dem till Göteborg och har storlek 39. Någongång under dygnet ska hon väl ändå ta av sig dem?

Inte nog med stövlar. Jackan har vädrats. Lotta Lotta Coat i almost black. Älskar den!



Mina nya stövlar. Fyndat för typ 400 eller var det 500 riksdaler. Snygga, men antagligen håller de i max en vecka.


Mitt nya sätt av visa dagens outfit på! ;) Ser ut som Dolly Parton med getingmidja. Lår och rumpa är ett minne blott.
Skämt åsido. Jag ÄLSKAR Mollydollarna i urringningen.

Och nu till någonting helt annat.

Jag är en stadsbrutta som hamnade på landet pga av kärleken. Här har ni bildbevis på det.



Hälge och Hälga tror de kan komna och gå hursomhelst.

Sist men inte minst. Country Dreams har fyllt på mer i butiken... (Håll dig undan Mira! Inga klick. INGA klick)

8 kommentarer:

  1. Haha, vad underbart du skriver! Befriande! Jag håller ju mina tummar för att mina vader får plats i de lägre primebootsen som jag beställt...har dock mina misstankar...

    SvaraRadera
  2. Vad kul du är...! Jag fattade inte dollypartonbilden, satt och dumglodde lite och tänkte jaha, ett ben? eller vad? Två knän, vad är det där? Jahaaa, uppifrån....mmmmm
    Dags att äta middag tror jag så mina hjärnceller vaknar igen.
    Åh, vad roligt du kommer att ha på Göteborgsträffen.

    Ha en go kväll!

    SvaraRadera
  3. Hahaha! Ja Linda får du nog lura av bootsen=) De är supersnygga.
    Hihi vilken söt liten älg ni har som husdjur på landet!
    kram!

    SvaraRadera
  4. Ha ha! Jag har inte dom med rosorna på, jag har Docsen med körsbärsblommor på. Josanne har rosorna, så det blir väl hon som får sova med skorna på i Göteborg;) Annars har jag storlek 39 jag med.....Kram!

    SvaraRadera
  5. Hua för älgar på tomten jag skulle vara skiträdd att sticka ut näsan.
    Har en liten fråga ang den underbara börsen du beställde, tänker klicka hem den men skulle vilja veta om han får rum med kreditkort i den eller om den blir för liten.

    Tusen tack på förhand/Lotta!

    Japp jag ger dej ingen chans att inte svara, smart va.

    SvaraRadera
  6. Den klänningen är ursnygg på dig!! Även från ovan. :)
    Söta tjuvar ni har i trädgården!!!
    Ja, här sparas också alla monetas till Gbg.
    Kram

    SvaraRadera
  7. Underbara toka!!!
    Först var det Binas Magnolia (?) och nu Lindas stövlar. Hahahaaa.

    SvaraRadera
  8. Har du Hälge o co i din trädgård? Coolt!

    SvaraRadera