onsdag 15 september 2010

Den osminkade sanningen

Idag har jag lyckats med bedriften att kliva ur mysdressen. Solen har tittat fram och tillbaka hela dagen. Ett tag var både den OCH regnet samtidigt framme, vilket som vanligt resulterar i en underbar regnbåge.

Jag har haft lunchbesök idag. Goa Paula kom och hade med sig kycklingsallad. Inte alls dumt. Varken med sällskap eller god mat.



Premiär för helgens köp - 327 i färgen Military Lite. Under den har jag Saloon Dress och det finfina halsbandet från Unica.

Trots avsaknad av smink, känner jag mig rätt fin. ;)

Bästa onsdagen till er!

Kram

//Mira

9 kommentarer:

  1. det förstår jag! för du är fin=)ser att du har börjat få koll på både namn och nummer på plaggen nu, hihi.

    ska bli kul att ses snart igen!

    kram!!

    SvaraRadera
  2. Hej Mira!

    Och så hittade jag din blogg idag:) Lade till dig i min lista, hoppas att det är ok?

    Kram från din bordsgranne på La Roche/ Malmöträffen
    /Katja

    SvaraRadera
  3. WOW vilken fin och oväntad kombination! Superfint!
    Du är vacker som en dag även om du är osminkad.
    KRAM

    SvaraRadera
  4. Vilken härlig kombo! Du är sååå fin. <3

    KRAMAR

    SvaraRadera
  5. Tjusigt Mira! Dessutom är det så bra att visa sig utan smink.

    SvaraRadera
  6. Och du ska känna dig fin, och därmed basta!!!
    Och nu blev det lite rättvist också för du såg mig utan smink i lördags. Om man bortser från mascara för det var det enda i sminkväg som jag hittade på morgonen. Fattar inte var jag lagt det förbannade sminket. Hoppas hitta det innan Göteborg i alla fall.
    Big kram!

    SvaraRadera
  7. Du ÄR fin utan smink, skulle kunna döda för dina färger.

    SvaraRadera