tisdag 26 oktober 2010

Full Emb Smock Dress

Ett av mina Traderaklick anlände till mitt utlämningsställe. Nämligen Full Emb Smock Dress. I grönaste grönt!

Den har kommit att bli en av mina stora favoriter. Passar bra nu när jag bestämt mig för att ha min vanliga hårfärg - rött.




 Lite så där pinsamt i smyg, tvingar jag Alexander att fota varje gång ag ska dela med mig av min outfit. Och som ni kan se blir fotona ALDRIG varken bra eller naturliga. Nåväl. Det var den fina klänningen ni skulle se. Jag ÄLSKAR den.

10 kommentarer:

  1. Den är verkligen läcker, passar fint till rött hår! Avundsjuk på alla som har naturligt vackert rött hår.
    Ja, här tvingas också barnen till fotosessioner där morsan deras står och poserar, ha ha!

    //odd oldies

    SvaraRadera
  2. Men hallå där vackra du!!??
    Hur snygg får man vara egentligen???
    F*N va läcker du är i den färgen!!!
    Och du ser mycket söt och naturlig ut på bilderna:-))
    hrmf, host host..
    Ja, mer än mig iaf som står och fotar mig själv i sovrummet:-D

    Ha det gott fina söta vackra...
    Kraaaamar och pussarrrr

    SvaraRadera
  3. Den smocken o färgen är klockren på dig!! Den är du..släpp den aldrig ifrån dig!!!! Supersnyggt o din pose oslagbar, haha..
    KRAM

    SvaraRadera
  4. Hej! Den är verkligen fin!! Passar dig jättebra.
    kram

    SvaraRadera
  5. Den är jättevacker och du passar utmärkt i en så svårburen färg.
    Det är det verkligen inte alla som gör.

    SvaraRadera
  6. Vi är tvillingar idag, fast min är brun. Wiee vad fin du är!!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Du passar så bra i den med finaste underbaraste Mira. <3

    KRAMAR

    SvaraRadera
  8. Jisses Amalia! SKITSNYGG gumman!! Och som jag sa tidigare PERFEKT till din fina vackra hårfärg! KRam

    SvaraRadera
  9. Du är så snygg att jag kan käka upp dig ;-) klockrent Mira!
    Pussen & Kramen!
    /Peggy

    SvaraRadera
  10. Superfint och såklart att du ska ha kvar din röda fina hårfärg!!!

    SvaraRadera